torsdag 23. februar 2012

Velvære: Rosebud Slave leppepomade



Rosebud original er en cult leppepomade med mange bruksområder, som ble utviklet ved et apotek i Amerika i 1892. Rosebuds vintageinspirerte bokser inneholder pomeader som er rik på fuktighetsbevarende ingredienser, som fungerer supert mot tørre lepper. Den kan også lindrer og helbreder irritasjon, som vepse- og biestikk, samt mindre forbrenninger på huden.


Jeg <3 den!

Fun facts: Leighton Meester, fra Gossip Girl, sier: " This is my desert island beauty pick. I use it all the time".

7 kommentarer:

  1. Kult! Har mange ganger tenkt på å om jeg skal prøve den, men det har alltid blitt med tanken :P Er den dyr?

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååh, Linn! Nå må du bare ut å handle, den er dødsdigg! Den koster vel ca. 100 kr på VITA eller sånn - den er i hvert fall verdt hver krone, synes nå jeg :)

      Slett
  2. Helt enig, har også falt for denne. Et godt kjøp!:)

    SvarSlett
  3. Da er det herved avgjort! Dette blir min neste leppepomade :)

    SvarSlett
  4. Dette rådet skal jeg også ta til mitt bryst, lepomadeavhengig som jeg er :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha - dette var innlegget for deg Heidi! Lepomadeavhengig!! Du kommer til å elske den ;=)

      Slett