fredag 27. januar 2012

Gult er kult - igjen:


GULT er KULT!
Guletips:

For å få fargen til å fungere for deg, er det viktig å velge riktig fargetone til huden din. Mørkegul eller sennepsgul passer godt til de lyseste hudtonene, mens dem med olivenfarget hud både kan gå for sterke og helt lyse gultoner. For dem med mørkere hudtoner passer en sterk variant av fargen bra. Gult står på sin side bra til kremfarger, khakitoner og beige.

Synes du det blir litt vel mye med store gule plagg, så går du heller for de gule detaljene. En gul veske, et belte eller et par gule armbånd gir et friskt og fint innspill. Gul er også en hot farge blant neglelakktrendene, og du finner varianter fra duse pasteller til knallsterke påskefarger(internett, 2012).

, kommer du til å kaste deg på den fargerike trenden? 

2 kommentarer:

  1. Jeg digger gult! Generelt syns jeg knalle farger er dritfresht, men er ikke så flink til å bruke det. Skulle jeg ha gått for èn farge, hadde det definitivt vært gul! Tro om jeg kunne pulla off en sånn dressjakke? Skikkelig kul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er enig - knallfager der kjempekult! Jeg er helt sikker på at du kunne pulla en dressjakke i en sprek farge - go for it! ;)

      Slett