fredag 21. oktober 2011

KONDOLERER:

Kondolerer er et show av og med Else Kåss Furuset. Kondolerer handler om død. 41500 mennesker døde i Norge i 2010, og døden er et evig aktuelt og tidløst tema. 
"Dette er historien om hvordan jeg ble godvenner med Guri Aaslaug Bjørge. Om hvorfor jeg elsker Sigvart Dagsland og Biff Stroganoff. Om hvorfor jeg har en utstoppet hai i stuen. Om hvorfor jeg tror alle som ikke tar telefonen er døde. Og litt om hvorfor jeg alltid har vært skeptisk til Marie Bergman, Moskva-Marit og brødpudding - og fortsatt ikke kan stå i t-krok heis. Den handler om livet! Om mitt. Men også om ditt. Husk at du har muligheten til å leve et ganske så uproblematisk liv. Så lenge du finnes, kan du ikke gjøre så mye feil (Furuseth, 2011)".

Jeg synes Else Kåss Furuseth og hennes show var FANTASTISK! 
Det var en briliant balanse mellom seriøsitet, ydmykhet, sårbarhet, humor og latter. 
Terningkast: 6!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar