fredag 18. september 2009

HURRA hurra HURRA!

Nå har også jeg laget meg en blogg. Er det hipt, er det kult, er det meg, er det gøy? Det vil dagene vise. Bloggen kommer til å omhandle hverdagssysler og artigheter, og ikke hvor mye jeg har spist eller puppebilder eller mine innerste tanker eller følelser. Allikevel vil nok noe bli litt kjent med meg, forhåpentligvis.

Og la oss leve opp til dette mantra: har du ris - si det til meg. Har du ros - si det til alle!


Hurra hurra hurra! …da er jeg i gang!

4 kommentarer:

  1. Åh, her skal jeg følge med ;)

    SvarSlett
  2. VELDIG enig i det mantraet! Det er bare feigt å gjøre det på noen annen måte.
    Gratulerer med ny blogg :)
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  3. Ai, ai, ai!
    Jeg er allerede trofast leser! :)
    Kram

    SvarSlett
  4. Jippi! Gleder meg til å lese!

    SvarSlett